Lue keskustelun säännöt.
Miten kertoisit englanniksi
23.10.2011 |
lyhyesti kuulumiset ystävällesi, jota et ole nähnyt vuosiin. Jotenkin kuulostaa tyhmältä vain kirjoittaa, että I´m just fine here...Mitä muuta kertoisin ennen kuin alan kertomaan tarkemmin tekemisistäni?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
suomalaiselle ystävällesi??