Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me vaihdettiin kevyttuotteet rasvaisiin...

Vierailija
01.11.2011 |

eli margariini voihin, kevyt juusto kermajuustoon ja ruokakerma kuohukermaan. Kuukaudessa minulta pudonnut 4kg ja mieheltä 3kg. En olisi uskonut, mutta se toimii :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveellisempiähän ne on kuin nuo keinotekoiset lisäainemoskat.

Vierailija
2/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveellisempiähän ne on kuin nuo keinotekoiset lisäainemoskat.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/71955-ala-syo-kevytmargariinia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtaa voita ja oliiviöljyä.

Vierailija
4/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.

Vierailija
5/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voita ja kermaa tarvitsee käyttää vastaavia kevyt-tuotteita vähemmän, koska ne ovat paljon maukkaampia.

Vierailija
6/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.


julkaistiin tutkimus , jossa todettiin, että kevyttuotteet ovat terveydelle haitallisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näitä tuotteita syödään kauhomalla. Vaikka totuus on se että ihan vähäinen käyttö riittää ja pitää nälän paremmin loitolla.

miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.

Vierailija
8/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lighti ja diettipaskat ovat vähintään yhtä haitallisia tai oikeastaan paljon pahempia kuin rehdit tuotteet. Ja kyllähän se jotain kertoo, että esim. kevytlimonaadit on kiellettyjen listalla raskaanaoleville. Ja esimerkiksi kevytjäätelöt ovat pahinta myrkkyä mitä kaupassa saa myydä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin lasten terveyden vuoksi (en usko, etteikö kehittyvä hermosto muka tarvitsisi rasvaa, ja nimenomaan myös eläinrasvaa) ja samalla alettiin itsekin juoda kevytmaitoa ja syödä voita. Ei olla laihduttu, mut voin paljon paremmin. Makeanhimo ja väsymys meni pois, koska aterian jälkeen on oikeasti kylläinen ja hyvä olo.



Tämä menee ot, mut koiramme on ollut tulehduskierteessä, ja eläinlääkäri sanoi, että koirat, jotka saavat liian vähän rasvaa, sairastuvat helpommin. Lisäsimme koiran ruokaan runsaasti rasvaa (pääosin kalaöljyä ja rasvaista lihaa, jonkin verran myös rypsiöljyä) ja koira parani. Aloin miettiä myös meidän perheen sairasteluhistoriaa, ja kaikki sellainen pieni nuha ja jatkuva vilustuminen on meilläkin jäänyt historiaan sen jälkeen, kun rasvan määrä ruuassa kasvoi. On varmaan ihan sattumaa, mut hauska sattuma silti...

Vierailija
10/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin lasten terveyden vuoksi (en usko, etteikö kehittyvä hermosto muka tarvitsisi rasvaa, ja nimenomaan myös eläinrasvaa) ja samalla alettiin itsekin juoda kevytmaitoa ja syödä voita. Ei olla laihduttu, mut voin paljon paremmin. Makeanhimo ja väsymys meni pois, koska aterian jälkeen on oikeasti kylläinen ja hyvä olo.

Tämä menee ot, mut koiramme on ollut tulehduskierteessä, ja eläinlääkäri sanoi, että koirat, jotka saavat liian vähän rasvaa, sairastuvat helpommin. Lisäsimme koiran ruokaan runsaasti rasvaa (pääosin kalaöljyä ja rasvaista lihaa, jonkin verran myös rypsiöljyä) ja koira parani. Aloin miettiä myös meidän perheen sairasteluhistoriaa, ja kaikki sellainen pieni nuha ja jatkuva vilustuminen on meilläkin jäänyt historiaan sen jälkeen, kun rasvan määrä ruuassa kasvoi. On varmaan ihan sattumaa, mut hauska sattuma silti...


kun hylättiin kevyt valmisteet. Rasvaisempia tuotteita tarvitsee käyttää suhteessa vähmmän, sillä ne ovat aitoa tavaraa, joissa riittää makua. Kevyt tuotteet ovat pelkkää lisäainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.

Vitun urpo. Ootko koskaan koittanut kuinka vähän voita tuo saman maun kuin ruokalusikallinen kissarasvaa leivälle?

Vierailija
12/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko salaisuus se, että rasvan mukana kulkeutuvat elimistöön rasvaliukoiset vitamiinit, ja makukin tuntuu paremmin ja siksi vähemmän ruokaa riittää.



Meillä on aina käytetty runsaasta voita ja kermaa, ja mummo viettää pian 90-vuotissyntymäpäiviään.