Me vaihdettiin kevyttuotteet rasvaisiin...
eli margariini voihin, kevyt juusto kermajuustoon ja ruokakerma kuohukermaan. Kuukaudessa minulta pudonnut 4kg ja mieheltä 3kg. En olisi uskonut, mutta se toimii :)
Kommentit (12)
Ja terveellisempiähän ne on kuin nuo keinotekoiset lisäainemoskat.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/71955-ala-syo-kevytmargariinia
miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.
voita ja kermaa tarvitsee käyttää vastaavia kevyt-tuotteita vähemmän, koska ne ovat paljon maukkaampia.
miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.
julkaistiin tutkimus , jossa todettiin, että kevyttuotteet ovat terveydelle haitallisempia.
Että näitä tuotteita syödään kauhomalla. Vaikka totuus on se että ihan vähäinen käyttö riittää ja pitää nälän paremmin loitolla.
miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.
lighti ja diettipaskat ovat vähintään yhtä haitallisia tai oikeastaan paljon pahempia kuin rehdit tuotteet. Ja kyllähän se jotain kertoo, että esim. kevytlimonaadit on kiellettyjen listalla raskaanaoleville. Ja esimerkiksi kevytjäätelöt ovat pahinta myrkkyä mitä kaupassa saa myydä...
tosin lasten terveyden vuoksi (en usko, etteikö kehittyvä hermosto muka tarvitsisi rasvaa, ja nimenomaan myös eläinrasvaa) ja samalla alettiin itsekin juoda kevytmaitoa ja syödä voita. Ei olla laihduttu, mut voin paljon paremmin. Makeanhimo ja väsymys meni pois, koska aterian jälkeen on oikeasti kylläinen ja hyvä olo.
Tämä menee ot, mut koiramme on ollut tulehduskierteessä, ja eläinlääkäri sanoi, että koirat, jotka saavat liian vähän rasvaa, sairastuvat helpommin. Lisäsimme koiran ruokaan runsaasti rasvaa (pääosin kalaöljyä ja rasvaista lihaa, jonkin verran myös rypsiöljyä) ja koira parani. Aloin miettiä myös meidän perheen sairasteluhistoriaa, ja kaikki sellainen pieni nuha ja jatkuva vilustuminen on meilläkin jäänyt historiaan sen jälkeen, kun rasvan määrä ruuassa kasvoi. On varmaan ihan sattumaa, mut hauska sattuma silti...
tosin lasten terveyden vuoksi (en usko, etteikö kehittyvä hermosto muka tarvitsisi rasvaa, ja nimenomaan myös eläinrasvaa) ja samalla alettiin itsekin juoda kevytmaitoa ja syödä voita. Ei olla laihduttu, mut voin paljon paremmin. Makeanhimo ja väsymys meni pois, koska aterian jälkeen on oikeasti kylläinen ja hyvä olo.
Tämä menee ot, mut koiramme on ollut tulehduskierteessä, ja eläinlääkäri sanoi, että koirat, jotka saavat liian vähän rasvaa, sairastuvat helpommin. Lisäsimme koiran ruokaan runsaasti rasvaa (pääosin kalaöljyä ja rasvaista lihaa, jonkin verran myös rypsiöljyä) ja koira parani. Aloin miettiä myös meidän perheen sairasteluhistoriaa, ja kaikki sellainen pieni nuha ja jatkuva vilustuminen on meilläkin jäänyt historiaan sen jälkeen, kun rasvan määrä ruuassa kasvoi. On varmaan ihan sattumaa, mut hauska sattuma silti...
kun hylättiin kevyt valmisteet. Rasvaisempia tuotteita tarvitsee käyttää suhteessa vähmmän, sillä ne ovat aitoa tavaraa, joissa riittää makua. Kevyt tuotteet ovat pelkkää lisäainetta.
miltä ne suonet sitte näyttää kun olette mättäneet voita naamaanne.
Vitun urpo. Ootko koskaan koittanut kuinka vähän voita tuo saman maun kuin ruokalusikallinen kissarasvaa leivälle?
Olisko salaisuus se, että rasvan mukana kulkeutuvat elimistöön rasvaliukoiset vitamiinit, ja makukin tuntuu paremmin ja siksi vähemmän ruokaa riittää.
Meillä on aina käytetty runsaasta voita ja kermaa, ja mummo viettää pian 90-vuotissyntymäpäiviään.
Ja terveellisempiähän ne on kuin nuo keinotekoiset lisäainemoskat.