Lue keskustelun säännöt.
Haluaako joku maksaa mun puolesta laskut? En millään jaksaisi itse :(
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähetät vaan rahat ja laskut tänne.
pankkitunnukset vaan sähköpostiini.
Pitäis pestä naama ja hampaat ja katsoa lasten huomiset vaatteet valmiiksi ennen nukkumaan menoa ja en jaksa.