Käytöstavoista sen verran että mikä meihin Suomalaisiin on mennyt kun emme osaa enää käyttäytyä, olimme Barceloonassa viikon matkalla ja huom. toisen kerran niin ihmettelimme miten kohteliaita ihmisiä oli metrossa ja kaikissa yleisissä kulkuneuvoissa suuri kaupunki ja paljon ihmisiä aina annettiin paikka, täällä saa tai joutuu vaatimaan paikkaa kunnes pääsee istumaan joten parantamisen varaa on tässä maassa paljon.
Käytöstavoista sen verran että mikä meihin Suomalaisiin on mennyt kun emme osaa enää käyttäytyä, olimme Barceloonassa viikon matkalla ja huom. toisen kerran niin ihmettelimme miten kohteliaita ihmisiä oli metrossa ja kaikissa yleisissä kulkuneuvoissa suuri kaupunki ja paljon ihmisiä aina annettiin paikka, täällä saa tai joutuu vaatimaan paikkaa kunnes pääsee istumaan joten parantamisen varaa on tässä maassa paljon.