Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Amerikkalaisperheen 20 lasta - onko Suomessakin?
09.11.2011 |
Jompikumpi iltapäivälehdistä uutisoi amerikkalaisperheestä, jossa on 20 lasta, ja uutisen perään joku kommentoi sellaisia löytyvän Suomestakin - tiedättekö/tunnetteko/oletteko jäsen?
Kommentit (4)
Perheen äiti jo moninkertainen isovanhempi viimeisiä saadessaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tiedän 21 lapsisen perheen oulusta. yhdet kaksoset
Tässä seurakunnassa ja silloin oli jo loppuvuosi.
Alue: Aihe vapaa
..yhden perheen jossa on 17 lasta.
Ehkä hieman hullua, kun perheellä normi ok-talo. Illalla olkkarin lattia täyteen siskonpetejä....
Kymmenennen kohdalla oli synnytyksessä meinannut mennä henki sekä vauvalta, että äidiltä. Lääkäri kielsi lastenteon. Mutta tulihan nuita vielä 7 lisää... o.O