Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko itsesi kauhean "vanhaksi" jos olet yli 10 v vanhempi kuin miehesi?

Vierailija
31.10.2011 |

Mulla on sellainen olo, että minulla olisi se "ongelma".. Nyt olen 32 vuotias, ja mieheni pari vuotta vanhempi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut tätä ongelmaa, mutta täytin 45 vajaa vuosi sitten ja rupsahtaminen senkun kiihtyy..

Mies (33-v) maksaa mielellään kalliit Kaneboni, kun ei tahdo vanhaa akkaa katsella :(

Vierailija
2/2 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti miehestä. Minun miesystäväni on niin fiksu ja kyps että tunnen itseni lähinnä pikkutytöksi hnen rinnallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi