Lue keskustelun säännöt.
Sano rehellisesti, ärsyttääkö sinua sana "napostella"?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta viela enemman arsyttaa sanat "massy" ja "massyttaa" (jos siis tarkoitetaan herkkujen syomista eika vastenmielista maiskutuksen aanta, jalkimmaiseen termi sopii kuin nappi silmaan...). Lisaksi arsyttaa "tavan", "aippa" ja moni, moni muu sana...
Sekä sana että sen merkitys ärsyttävät.