Lue keskustelun säännöt.
Vinkkejä kehiin! ;)
20.10.2011 |
Meillä on aina lauantai-iltaisin tapana kokata jotain hyvää. Viime launtaina tehtiin itse hampurilaisia, sitä edellisenä pizzaa...Mitä sitä nyt tulevana lauantaina tekis? Vinkkejä kehiin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla