Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lääke jo vaikuttaa vai onko vain psykologista että

Vierailija
20.10.2011 |

sain syömishäiriöön(ahmimishäiriö) serinol(tms,en osaa kirjoittaa) lääkettä joka vie ruokahalua, näin ollen estää ahmimiskohtauksia..olen syönyt lääkettä vasta3pv lievää annostusta ja tuntuu että on ruokahalu hikentynt jo nyt ja syöminen järkeistynyt. Onkohan psykologista?kun tiedän lääkkeen auttavan minua? Lääkäri sanoi että lääke alkaa tehota vasta n.2viikossa ja syömishäiriöön vasta pidemmällä ajalla,n.2kk keskimäärin mitä on tutkittu.Joskus menee jopa kauemmin..voiko lääke auttaa jo nyt? en ole koskaan ennen syönyt mieliala lääkkeitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla mielialalääkkeillä on alkuun sellainen sivuvaikutus että on vähän kuvottava olo, melkein niinkuin alkuraskaudessa. Ei välttämättä siis tee mieli syödä.

Oli miten oli niin hyvä jos lääke tehoaa ja saat avun.

Vierailija
2/5 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin että 2 viikossa lääke vasta alkaa vaikuttaa. Ja juu,juuri tuo lääke :) Syömishäiriötä hoidetaan 60mg:llä, syön vasta nyt 10mg alkuun ennenkuin nostellaan,joten outoa jos tämä menee tällä:O varsinaista kuvotusta ei kyllä ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen maksimilääkepitoisuus saavutetaan vasta muutamissa viikoissa. Vastaavasti lääkkeen lopetuskin pitää tehdä hitaasti, muru kerrallaan ettei tule ikäviä lopetusoireita. Oireet johtuvat pitoisuuden vaihtelusta aivoissa.

Vierailija
4/5 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön alkuun viikon 10 mg,toisen viiko 20mg,sitten on lääkärin käynti jolloin luulen että taas nostellaan kunnes päästään 60mg,ellei sitten jo pienemmillä pitoisuuksilla tule jo liian tehokkaasti ruokahalun menetystä..en kuitenkaan halua että ruokahalu menisi kokonaan,ei sekään kiva:/

Vierailija
5/5 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta. Pääasia että tepsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi