Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko VR:n lisäämä junalippumaksu silloin,

Vierailija
20.10.2011 |

jos ostaa junasta välille Riihimäki-Helsinki tai jonkun tuolla välillä olevalle yhteydelle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä väliä matkustaa.

Vierailija
2/2 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole lisämaksua vaikka ostaa lipun junasta (tai siis ainakaan 10v sitten ei ollut).



Hitaampihan se on, mutta jonkin verran halvempi kuin kaukojunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme