Tonko tai purotaimen tai tammukka
Taimenelle on monta nimeä ja alalajeja. Vieläköhän mato-ongella saa näitä tammukoita kalastaa, jotka elää näissä pienissä puroissa. Aiemmin niitä kalastettiin ainakin täällä pohjoisen alueella.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Norjassa ehkä saa?
Kaikki se kielletään ja ahvenia saa kalastaa järvistä mato-ongella ja mitään lupia ei tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Norjassa ehkä saa?
Kaikki se kielletään ja ahvenia saa kalastaa järvistä mato-ongella ja mitään lupia ei tarvitse olla.
Oletko idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Norjassa ehkä saa?
Ei saa. Luvat pitää olla. Merestä saa kalastaa luvatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Norjassa ehkä saa?
Ei saa. Luvat pitää olla. Merestä saa kalastaa luvatta.
Kysyttiin, saako kalastaa madolla. Ei kysytty, tarvitaanko lupia.
Ei saa. Norjassa ehkä saa?