Miksi asiakkaat eivät kestä yhtään huumoria?
Tilanne. Olen kokki. Tänään yksi asiakas sanoi, että perunat ovat vähän raakoja. Vastasin hänelle, että pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua. Asiakas suuttui ja alkoi möykkäämään tästä.
Kommentit (18)
Huumoria? Vittuilit asiakkaalle ja ihmettelet, ettei tykännyt.
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Vanhemmat ihmiset ovat se joukko joka kuvittelee asiakkaan olevan kuningas, toinen joukko jota pitäisi pokkuroida on ne entiset asiakaspalvelija. Tulevat neuvomaan toisten työpaikalle miten esimerkiksi tarjoukset pitää merkitä, no ei kun ohjeet tulee ketjulta ja ovat samalla lailla jokaisessa myymälässä laitettu. Ottavat herneen syvälle nenään kun sanot miten asiat oikeasti menee. Pahimmat ottaa herneen nenään kun ovat väärässä kaupassa huutamassa kun ei olekaan tässä ketjussa vaan jossain toisessa tarjouksessa.
Eivät ole varautuneet standup-esitykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Huumoria? Vittuilit asiakkaalle ja ihmettelet, ettei tykännyt.
Esitin asian huumori mielessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
"pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua" ONKO tuo muka hauskaa, no ei todellakaan ole!
Asiakkaille ei saa huumoroida, he vaativat kunnioittavaa, alistuvaa ja nöyrää käytöstä. Itse kuitenkin kuulee jatkuvasti että ei kuittia, kun ei kelpaa verotukseen, pieni lasku ja kaunis hymy yms. Ja monesti on jätetty valituksia kun myyjä ei ollut tarpeeksi nöyrä. Miksi pitäisi olla nöyrä kun tekee töitä eikä loisi jonkun miehen lompakolla kotirouvana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
"pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua" ONKO tuo muka hauskaa, no ei todellakaan ole!
Mikä tuossa sitten on syy mistä pitää alkaa vinkumaan? Hä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
"pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua" ONKO tuo muka hauskaa, no ei todellakaan ole!
Miksi et omista huumorintajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on huno huumori.
Asiakaspalvelussa ainoa oikea tapa viestiä on asiallinen linja. Kaikki eivät ymmärrä juuri sinun huumoriasi. Neuroepätyypillisten voi myös olla vaikea tunnistaa kieli poskessa -heittoja.
Kaikki on siis nykyisin autisteja jotka ei ymmärrä yhtään mitään ? Suomessa on autisteja 55000-65000 ei sen enempää, toki on niitä wannabe autistejakin mutta enemmän niitä on kuin todellisuudessa, huono käytös ei ole autismia vaan huonoa käytöstä
"pitääpä laittaa valmistajalle viestiä miksi kypsät perunat alkavat itsestään raaentua" ONKO tuo muka hauskaa, no ei todellakaan ole!
No perunat tulevat useasti ravintoloihin keitettynä valmiiksi...
Ei tuo ole huumoria. Tuo on torjuntaa. Torjut ajatuksen, että olet mokannut noinkin yksinkertaisen asian työssäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria? Vittuilit asiakkaalle ja ihmettelet, ettei tykännyt.
Esitin asian huumori mielessä. Ap
Se, että sinulla oli huumori mielessä, ei kuitenkaan tullut suusta ulos huumorina.
Mie oisin asiakkaana silleen ihan vitsillä poistunut maksamatta. 😁
Et kykene ottamaan palautetta vastaan. Sen sijaan, että miettisit mistä mokasi (aika paha ammattikokilta) johtuu ja miten voisit ehkäistä sen tulevaisuudessa, alat heittää herjaa. Ihan kuin et olisi mokannut.
Sivusta kuuntelin Sähköbussiin tuli matkustaja ja maksettuaan kysyi miten tälläinen tankataan ? Kuljettaja totesi "polttoöljyllä tietenkin, täytyy säästää sähköä
Koska he kuvittelevat olevanasa jotain mitä eivät oikeasti ole.