Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mensitkö peräaukon vaalennukseen?
20.08.2011 |
Ja hei, arvaan, että tämä buumi koskee vain naisia, taas kerran. NAISTEN pitää mennä vaalennuttamaan jopa peräaukkonsa, taistelemaan karvoja vastaan (vaikka luonto ne loi), höyläämään ja sheivaamaan ja kiskomaan ja taltuttamaan, vai onko peräaukon vaalennus muka miesten juttu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on alapää ja peräaukon seutu tummentunut raskauksien myötä ja voishan sitä vähän vaalentaa lähelle alkuperäistä.