Lue keskustelun säännöt.
Suurin pudottaja Ron
10.08.2011 |
on tosi ärsyttävä tyyppi! Olen jo pitkään ajatellut näin. Mikä suurempi oikeus hänellä on olla tuolla farmilla kuin muillakaan? Jos ei pystynyt pysymään hoikkana mahalaukun pienennys leikkauksen jälkeen niin tuskinpa nytkään. (En ole katsonut tuloksia netistä, olkaa kilttejä älkää kertoko miten käy.)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla