Miten kännykkä pysyy lapsella mukana?
Nyt ekan luokan alettua poikamme reviiri on selvästi laajentunut. Minusta on hyvä että pojalla on kännykkä mukana, jotta voi soittaa välillä että olen siellä ja siellä. Tai jos poikaa ei kuuluisi kotiin sovittuna aikana voisi hänelle soittaa että tulepa kotiin.
Mihin se kännykkä pitäisi laittaa, jotta se varmasti pysyisi mukana eikä tippuisi kiipeillessä tai unohtuisi mihinkään? Vetskaritasku housuissa olisi hyvä, mutta sellasita ei läheskään kaikista housuistamme löydy. Paidoissa ei ole taskuja. Takki ei ole aina mukana.
Missä lapsenne säilyttävät kännykkää? Vyölaukussa?
Kommentit (7)
En ole löytänyt tuollaista käsivarsipussukkaa mistään,mistä olette ostaneet?
Urheiluliikkeistä voisit noita käsivarsipusseja kysellä.
mutta ei roiku kaulassa vaan nauha vinottain olan yli, pysyy paremmin matkassa eikä heilu tiellä leikeissä.
mutta ei roiku kaulassa vaan nauha vinottain olan yli, pysyy paremmin matkassa eikä heilu tiellä leikeissä.
Siis, että se nauha on tarpeeksi pitkä?
Kauppoja?
Nettikauppoja?
Nettikäsityökauppoja?
Jatkuva säteily vaurioittaa kehittyviä kiveksiä!
lapsi ottaa sen pois joka paikassa ja se sitten unohtuu milloin minnekin.
On ollut sitten farkkujen taskussa. Sieltä se ei putoa. Verryttelyhousujen taskuista putoaa, jos niissä ei ole vetoketjua.
Itse käytän joskus kännypussukkaa, joka sidotaan käsivarteen "tarranauhalla".
Erittäin kätevä silloin, kun ei ole taskuja ja kännykkää on pakko pitää mukana.