piti tänään muuttaa, mutta
miestä ei oo näkyny. Lähti illanviettoon (syömään) ja ilmoitti tulevansa viim. klo 23. Eipä oo näkyny. Oon vauvan kans pakannu hulluna koko viikon, kun mies töissä ja tänään siis piti muuttaa. Muuttomiehet ja apujoukot tilattu, mutta joudun perumaan. Valvoin tietty koko yön ja nyt voimia just ja just lapsiin. Tällainen suhde ei taida olla mua varten, joten aamuyöstä tein päätöksen, että eroan.
ens viikolle uudet muuttomiehet ja uus koti ilman miestä. kun nyt vaan kestäis tätä kaaosta. Kaikki vaatteet ja astiatki pakattu :(
Kommentit (22)
mutta jostain syystä ukon tavarat EI olisi tulleet mukaan. minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. ihan oikein...
Go sis, go. Laita se avioerokin vireille heti maanantaina. On niin kätevää olla yh, ei tarvitse enää odotella miestä avuksi yhtään mihinkään.
on siis ennenkin tehnyt noin??? jos on eka kerta niin aika pyllystä oot... mitä jos miehelle on sattunut jtn???
Jos ei eka kerta niin tuen päätöksesi!!!!! Harmia siitä vaan seuraa jos jatkat...
lasten kanssa jä jättäisit miehen tavarat vanhaan asuntoon.
on siis ennenkin tehnyt noin??? jos on eka kerta niin aika pyllystä oot... mitä jos miehelle on sattunut jtn???
Jos ei eka kerta niin tuen päätöksesi!!!!! Harmia siitä vaan seuraa jos jatkat...
Ei ole kyllä aiemmin ihan tälleen toiminu. Eikä sille mitään ole sattunut. Meillä ollut vähän kireät välit pari viikkoa tän muuttohässäkän takia ja mies kaiketi päätti rentouttaa hermoja oikein viimeisen päälle. Enkä mä pysty jatkamaan sen kanssa enää. Olen kerrasta poikki-tyyppi. Ei just nyt edes kiinnosta missä on luuhannu. V-mäisintä tämä kaaos, josta nyt pitäis itekseen selvitä. Onneksi se uusi asunto on ihana:) Yritän keskittyä sisustusideoihin ja lapsiin enkä ajattele koko miestä. Suren sit joskus kun on aikaa.
ap
kun miehensä ei tullut yöksi kotiin illanvieton jälkeen. Oli kanssa pistämässä välejä poikki, kunnes mies soitti sairaalasta: oli ryöstetty ja hakattu tajuttomaksi.
kai mä nyt edelleen aion muuttaa, vaikka en just tänään. Siellä se sama asunto meitä odottaa tyhjillään.
ap
on siis ennenkin tehnyt noin??? jos on eka kerta niin aika pyllystä oot... mitä jos miehelle on sattunut jtn???
Jos ei eka kerta niin tuen päätöksesi!!!!! Harmia siitä vaan seuraa jos jatkat...
Ei ole kyllä aiemmin ihan tälleen toiminu. Eikä sille mitään ole sattunut. Meillä ollut vähän kireät välit pari viikkoa tän muuttohässäkän takia ja mies kaiketi päätti rentouttaa hermoja oikein viimeisen päälle. Enkä mä pysty jatkamaan sen kanssa enää. Olen kerrasta poikki-tyyppi. Ei just nyt edes kiinnosta missä on luuhannu. V-mäisintä tämä kaaos, josta nyt pitäis itekseen selvitä. Onneksi se uusi asunto on ihana:) Yritän keskittyä sisustusideoihin ja lapsiin enkä ajattele koko miestä. Suren sit joskus kun on aikaa.
ap
miksi siis peruit sen muuton jos kerran aiot kuitenkin muuttaa siihen ihanaan uuteen asuntoon...? Onhan se uusi asunto vain sinun nimissä, jos aiot siihen ilman miestä muuttaa?
niin sitten se olis hoidettu. Jätä miehelle sen kamat ja lappu, et moido.
Eikös siihen asuntoon, mistä olette lähdössä, ole seuraavat asukkaat tulossa?
Yleensä on. Yleensä muutot on ketjussa, 2-5 perhettä muuttaa yhtáikaa.
niin miksi ihmeessä peruit muuton?
kai mä nyt edelleen aion muuttaa, vaikka en just tänään. Siellä se sama asunto meitä odottaa tyhjillään.
ap
niin miksi ihmeessä peruit muuton?
en vaan jaksa sitä härdelliä tänään. Muuttomiehet siirsin tiistaille. Asunto molempien nimissä. Ja tähän nykyiseen ei vielä kukaan muuta, kun menee myyntiin ja meillä käyttöoikeus kuun loppuun, mutta ens viikolla tiedossa reissu ja mies viikot töissä, joten siksi piti tänään hoitaa muutto.
Mies saa ettiä oman asunnon. Jos ei eti niin me etitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap onko mies tullut kotiin?
KETJU VUODELTA 2011.
Tuskin ap enää miestä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Osasko se vauvakin pakata?
Eiköhän se nyt jo osaa kun on about 11-vuotias tätä nykyä.
Vierailija kirjoitti:
vanhaan paikkaan, vai oliko vuokrasopimus laitettu vain miehen nimiin?
Sekava aloitus. Miksi piti mutomiehet perua ja auto? Jos mies ei paikalla? Mitä siihen miestä tarvittin jos oli jo tulossa muuto miehet ja auto.Ihan on keksitty juttu.Kämpästä lähdetän pois se päivä kun irtisanomisaika täytyy.Mutta varakaita kun voivat mutaa milloin vain ja siirellä autoa ja mutto miehiä: Sitäkin kun tulle Lasku!
vanhaan paikkaan, vai oliko vuokrasopimus laitettu vain miehen nimiin?