Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin budjettiin määräraha juutalaisten suojelemiseksi muslimien vainolta

Vierailija
05.09.2011 |

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsi+varasi+m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4r…



On meillä siinä hieno naapurimaa, oikea paskatunkio. Juutalaiset joutuneet muuttamaan pois kotimaastaan kun uusi rasistinen valloittajakansa eli musulmaanit ovat saapuneet maahan.



Tuossa uutisia kuinka hyvin juutalaisilla menee Ruotsissa:



http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/sweden/7278532/Jews-le…

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tuota kuvankin mummoa. Ruotsi ei ole enää demokratia vaan joku sekasikiö, joka vielä haluaa nuolla ääriliikkeitä kuten islamia. Ruotsi oli kyllä erittäin natsimyönteinenkin aikoinaan, joten historiaa ääriliikkeille on.

Vierailija
2/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koskee vain osaa ihmisistä, kaikilta sitä ei todellakaan vaadita ja eipä noita muslimeja turhaan kutsuta maailman rasistisimmaksi porukaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Malmön 300 000 asukkaasta viidesosa on muslimeja, niin siinä porukassa on jo voimaa ja vaikutusvaltaa.

Vierailija
4/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Israel Gazaan, minkä jälkeen toi väkivallan uhka on Ruotsin juutalaisia kohtaan ilmestynyt. Väkivalta synnyttää väkivaltaa, vaikka sitten toisella puolella maapalloa. Väärinhän se on, kaikilta osapuolilta.

Vierailija
5/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Israel Gazaan, minkä jälkeen toi väkivallan uhka on Ruotsin juutalaisia kohtaan ilmestynyt. Väkivalta synnyttää väkivaltaa, vaikka sitten toisella puolella maapalloa. Väärinhän se on, kaikilta osapuolilta.

palstamammoille. Ei kannata edes yrittää. Eniten minua harmittaa näissä puusilmissä se, että kun se mielipide ihan mistä vaan muuttuu, he eivät muista enää näitä vastakkaisia mielipiteitään. Koska ajatusmaailma ja persoonallisuus on toki muuttunut jotta voi omaksua jotain vastakkaista.

Vierailija
6/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hohhoijaa teidän kanssanne....



Jos yhtään itse uutinen kiinnostaa niin siitä vain perehtymään aiheeseen. Ruotsalaiset muslimit eivät todellakaan ole ruotsalaisten juutalaisten suurin ongelma.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin kummasti siinä vaan käy niin että sinä päivänä kun ei vedä naapuria turpaan, myöskään naapuri ei vedä turpaan. Ja sinä päivänä kun vetää naapuria turpaan, naapuri vetää turpaan ja muuttuu näin hulluksi rasistiksi. On se hullu tää maailma. Miksi ei vaan saa rauhassa vetää turpaan, kysyn vaan...

Vierailija
8/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv4:sen uutinen aiheesta eli puolet juutalaisista vasta muuttaneet eli muslimeilla on vielä paljon tehtävää. Sen jälkeen tietenkin kristityt.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaneet ja uhkailleet toimittajia jne.

Vierailija
10/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaneet ja uhkailleet toimittajia jne.


En ole moisista kuullut mitään, mutta juutalaisvainoista saa lukea harva se päivä Ruotsissa. Muslimien touhut on todella rasistisia esim juutalaislapsia kohtaan ja onhan se nyt aika kaameaa, että puolet on jo joutuneet poistumaan muslimien takia. Moniko toimittaja on muuttanut ja toimitta on hieman eri asemassa muutenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten kuullut Stiv Larssonin säätiöstä, jonka perusti tutkimaan uusnatsien toimia?

Vierailija
12/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttajia vastaan ja ruotsalainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten kuullut Stiv Larssonin säätiöstä, jonka perusti tutkimaan uusnatsien toimia?

Et ole sitten kuullut Stiv Larssonin säätiöstä, jonka perusti tutkimaan uusnatsien toimia?


Maa jossa on kourallinen uusnatseja, kymmeniä tuhansia äärivasemmistolaisia anarkisteja ja 500 000 muslimia, joista osa on ääri-islamisteja, suurin osa todella rasistisia ja jotka ovat ajaneet Ruotsissa syntyneet ja asuneet juutalaiset pois maasta niin perustetaan tuollainen säätiö. Hallituksen oli pakko puuttua nyt tuohon kovalla kädellä, mutta ihan liian myöhään. Todella surullinen asia Ruotsille, maalle jossa ei ole sijaa juutalaisille, ei edes siellä monta sukupolvea asuneille. Muslimeista on tullut Ruotsin syöpä, joka ei parane koskaan.

Vierailija
14/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hohhoijaa teidän kanssanne....

Jos yhtään itse uutinen kiinnostaa niin siitä vain perehtymään aiheeseen. Ruotsalaiset muslimit eivät todellakaan ole ruotsalaisten juutalaisten suurin ongelma.

Amerikkalainen tv-kanava teki tuosta ihan dokumentinkin ja jos osaat englantia ja vielä ymmärrät lukemasi niin lueppa tuo toinen linkki uudelleen eli Telegraphin juttu aiheesta. Voin laittaa sinulle yhden lauseen jo valmiiksi:

"This new hatred comes from Muslim immigrants. The Jewish people are afraid now."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat kuitenkin ruotsalaisia. Et ole sitten kuullut Stiv Larssonin säätiöstä, jonka perusti tutkimaan uusnatsien toimia?

Voi kiesus, että olet pihalla. Tuollahan on ollut juutalaisia satoja vuosia. Hienoa verrata toimittajia ja juutalaisia, kumpiakohan on syrjitty historiassa?