Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
piti tänään muuttaa, mutta
20.08.2011 |
miestä ei oo näkyny. Lähti illanviettoon (syömään) ja ilmoitti tulevansa viim. klo 23. Eipä oo näkyny. Oon vauvan kans pakannu hulluna koko viikon, kun mies töissä ja tänään siis piti muuttaa. Muuttomiehet ja apujoukot tilattu, mutta joudun perumaan. Valvoin tietty koko yön ja nyt voimia just ja just lapsiin. Tällainen suhde ei taida olla mua varten, joten aamuyöstä tein päätöksen, että eroan.
ens viikolle uudet muuttomiehet ja uus koti ilman miestä. kun nyt vaan kestäis tätä kaaosta. Kaikki vaatteet ja astiatki pakattu :(
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ketju vuodelta 2011. Eiköhän tämä tilanne ole ohi