Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

piti tänään muuttaa, mutta

Vierailija
20.08.2011 |

miestä ei oo näkyny. Lähti illanviettoon (syömään) ja ilmoitti tulevansa viim. klo 23. Eipä oo näkyny. Oon vauvan kans pakannu hulluna koko viikon, kun mies töissä ja tänään siis piti muuttaa. Muuttomiehet ja apujoukot tilattu, mutta joudun perumaan. Valvoin tietty koko yön ja nyt voimia just ja just lapsiin. Tällainen suhde ei taida olla mua varten, joten aamuyöstä tein päätöksen, että eroan.

ens viikolle uudet muuttomiehet ja uus koti ilman miestä. kun nyt vaan kestäis tätä kaaosta. Kaikki vaatteet ja astiatki pakattu :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhaan paikkaan, vai oliko vuokrasopimus laitettu vain miehen nimiin?

Sekava aloitus. Miksi piti mutomiehet perua ja auto? Jos mies ei paikalla? Mitä siihen miestä tarvittin jos oli jo tulossa muuto miehet ja auto.Ihan on keksitty juttu.Kämpästä lähdetän pois se päivä kun irtisanomisaika täytyy.Mutta varakaita kun voivat mutaa milloin vain ja siirellä autoa ja mutto miehiä: Sitäkin kun tulle Lasku!

ketju vuodelta 2011. Eiköhän tämä tilanne ole ohi

Vierailija
22/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on tilanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla