Mikä vialla miehen pippe..ssä?
Siitä tuntuu kuulemma samalta ku meikäläisellä ollu hiivaa ja samalla miehessä ollut tuntemuksia. Hieman esinahkan alta punoittaa ja taitaa olla vähän arkuuttakin. Mutta nyt minulla ei ole mitään oireita vaikka touhutaan useita kertoja viikossa. Ja uskollisia toisillemme ollaan (ainakin minun tietojen mukaan) ettei mitään inhottavaa sukupuolitautia ainakaan pitäisi olla...
Kommentit (6)
mihelläkin hiiva olla. Mulla oli oireettomana ja tartutin sen mieheen.
hiivaa viimeksi vuosi sitten
-voiko tosiaan olla hiivaa miehellä nyt?
Ihan niin kuin sinullakin, vaikkei välttämättä vielä oireilekaan. Ostakaa molemmille hiivalääkkeet ja koittakaa vähentää sokerin syöntiä. Googlaa netistä lisätietoa hiivasta ja hoito-ohjeista.
Ööh, okei.
Menee apteekkiin nyt vaan ostamaan lääkkeet molemmille.
Jos ette, se on todennäköisesti hiiva. Hoitakaa teidät molemmat aina, jos harrastatte seksiäkin.