Lue keskustelun säännöt.
Muutin vuokra-asuntoon, vaihdoin yksityisautoilin julkisiin ja aloin passiiviseksi tupakoitsijaksi
28.08.2011 |
Bussi pysäkillä pääsee sentään siirtymään vähän kauemmaksi. Mutta kotona tupakan savu tulee sisään vähän väliä. Yhtään ei voisi pitää ikkunaa auki. Ei riitä että tupakoitsija polttaisi vain toisella puolella muttaa polttaa vuorotellen etu- ja takapihalla. Vituttaa :(
Kommentit (2)
pyytää polttamaan edes vain jommalla kummalla puolella. Tupakointia ei ole kielletty järjestyssäännöissä niin en oikein tiedä voisinko ottaa asiaa mitenkään puheeksi. Pian onneksi ilmat viilenee jos tilanne sitten helpottaisi mutta sitten tulee taas uusi kesä.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapun postilaatikkoon, jossa kerrot että haittaa sinua?