Lue keskustelun säännöt.
Miten tulkitset asian:
20.08.2011 |
Kerroin miehelleni että toinen lapsi olisi aika kiva, olemme vasta 30v+ niin iänkin puolesta asia olisi ok.
mies vastasi että sinun pitää etsiä toinen mies jonka kanssa tehdä!? ETTÄ MITÄ!???
Tiedän että rakastaa minua mutta tuo kyllä loukkasi :/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oma mieheni voisi hyvin sanoa tuollaista, mutta ihan vitsillä. Eli kertoisi näin ettei todellakaan halua enää lisää lapsia ja nakkaa vitsiksi että se tarkoittaa sitten naapurin-Ranen kanssa petihommia, jos mukula pitää vielä saada.