Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitset asian:

Vierailija
20.08.2011 |

Kerroin miehelleni että toinen lapsi olisi aika kiva, olemme vasta 30v+ niin iänkin puolesta asia olisi ok.

mies vastasi että sinun pitää etsiä toinen mies jonka kanssa tehdä!? ETTÄ MITÄ!???

Tiedän että rakastaa minua mutta tuo kyllä loukkasi :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni voisi hyvin sanoa tuollaista, mutta ihan vitsillä. Eli kertoisi näin ettei todellakaan halua enää lisää lapsia ja nakkaa vitsiksi että se tarkoittaa sitten naapurin-Ranen kanssa petihommia, jos mukula pitää vielä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän