Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyhkimääääään!

Vierailija
05.09.2011 |

huusi 5-vuotias vessasta.



Iskä huusi "JOO"



Lapsi: "no ei vaiskaa, ei pyyhitä vielä, mutta tuu haistamaan miten pahalta täällä haisee!!"

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli halunnut ,etä vieraat ei esim, tiedä on kakalla eikä halua pyyhkiä. Joskus laulu jatkui useaman kerran, jos ei heti menty pyyhkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi