Lue keskustelun säännöt.
Pyyhkimääääään!
05.09.2011 |
huusi 5-vuotias vessasta.
Iskä huusi "JOO"
Lapsi: "no ei vaiskaa, ei pyyhitä vielä, mutta tuu haistamaan miten pahalta täällä haisee!!"
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli halunnut ,etä vieraat ei esim, tiedä on kakalla eikä halua pyyhkiä. Joskus laulu jatkui useaman kerran, jos ei heti menty pyyhkimään.