Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö 3v:n flunssa hoitaa?
19.08.2011 |
Hei!3-vuotias poikamme vilustui alkuviikosta,mutta flunssaksi muuttui toissapäivänä.Kuumeilua 38,3-38,9c välillä.Mietin että voiko flunssan antaa parantua itsestään,ilman lääkehoitoa tms?meillä meni lapsuudemkodissa niin et räkätaudit ja muut kärsittiin ns. hiljaa.joku joskus nukkui yms.Mietin vaan että miten te muut suhtaudutte jos pieni lapsi kipeänä?Me olemme ottaneet vapaan suunnan mukaisen kasvatustavan,lapsi saa ikäänkuin itse parantaa itsensä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lääkettä. Toki parasetamolia kannattaa antaa kuumeeseen niin ei ole niin kurja olo.