Huutisongelma: Mitä tehdä, kun ostaja tekee "oharit"?
Eli kysymys nyt teille viisaammille: Mikä neuvoksi, kun Huutonetissä huutokaupan voittanut ostaja ei tule ajoissa (koskaan?) hakemaan ja maksamaan ostamaansa tuotetta. Kuinka kauan pitää tuota noutoa ja maksua odottaa?
Kommentit (5)
Uhkaa negalla, jos ei vaikutusta niin negatiivinen palaute ystävälliseen sävyyn (jossa esim. kerrotaan palautteen sävyn muuttuvan kun kaupat hoidettu loppuun), jos ei tälläkään vaikutusta niin selkeä nega ja sitten yhteys ylläpitoon.
Onko ostajasta kuulunut mitään? Jos aikaa on mielestäsi kulunut liikaa, niin anna ostajalle negatiivinen palaute ja laita tuote takaisin myyntiin. Esim jos ostaja ei ole viikkoon vastannut mitään. Jos ostaja on luvannut johonkin tiettyyn aikaan tulla tuotteen maksamaan ja noutamaan, eikä ilmesty paikalle, niin nega-palautteeksi ja tuote myyntiin. Ei siinä sen kummempaa.
sitten annan negan ja samantien yhteys ylläpitoon, ett poistavat kostonegan (se nimittäin tulee hyvin nopeasti, vaikka ostaja ei muuten nopea olisi)
Kiitos neuvoista.
Ostaja ei tunnu saavan kuljetustaan järjestymään (vaikka luulisi tämän olleen tiedossa jo aiemmin). Tuota negatiivisen palautteen antamista olen pohtinut - ja arkaillut - kun ostajahan pystyy tosiaan "kostoksi" pilaamaan muuten erinomaiset palautteeni.
Olen reilun 100 kauppaa tehnyt ja yhden kerran on ostaja tehnyt oharin, muut ottaneet yhteyttä ja maksaneet tai noutaneet nopeasti.
Eihän siinä kahta sanaa - NEGATIIVINEN PALAUTE vaan ostajasta.