Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko kukaan mennä Kaisafestiin?

Vierailija
09.06.2011 |

Jos niin kumpana päivänä vai molempina? Tai jos olet ollut aiemmin, kerro kokemuksesi eli millainen se teltta on, onko hyvä tunnelma, onko kuuma vai kelmä sisällä? Mitä päälle jne?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi