Lue keskustelun säännöt.
Aikooko kukaan mennä Kaisafestiin?
09.06.2011 |
Jos niin kumpana päivänä vai molempina? Tai jos olet ollut aiemmin, kerro kokemuksesi eli millainen se teltta on, onko hyvä tunnelma, onko kuuma vai kelmä sisällä? Mitä päälle jne?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla