Lue keskustelun säännöt.
Missä PKS:n Lidlissä paistopiste?
09.06.2011 |
Ei ole vielä silmiini sattunut, mutta en kovin monessa Lidlissä ole pistäytynytkään :)
Kommentit (3)
tosin oli melko pahanmakuisia! Ostin ihanan näköisen omenataskun, mutta voitaikina oli ihan kamalan makuista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitävät tosi hyvää huolta valikoimasta. Vaikka tulet klo 20, on kaikkia laatuja valikoimissa.