Lue keskustelun säännöt.
Geeli vs. rakennekynnet?
17.06.2011 |
Kokemuksia olisi kiva kuulla. Mikä paikka täällä pääkaupunkiseudulla olisi edullinen ja hyvä (kivat vaatimukset;)) Entäs Tallinna, siellä kuitenkin hulppeasti edullisemmat, onko sieltä hyviä paikkoja mainita.
Itseäni kauhistuttaa niiden huolto ja hoito, kuinka kalliiksi tulevat....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla