Osuuspankin uusi verkkopankki-sovellus on ihan kauhea!!!
Voi että tuo Osuuspankin nettisivu-uudistus ärsyttää! Tuntuu että kaikki tapahtuu niin hitaasti ja näyttääkin sekavalta! Vanhassa oli vara parempi.
Säälin niitä vanhusikäisiä netin käyttäjiä, joilla on taas uutta opeteltavaa...
Jotenkin käytettävyydeltään ja valikoiltaan hyvin samanoloinen kuin H&M:n uudet sivut, jotka eivät nekään mikään loistojuttu ole.
Kommentit (53)
kirosin juuri ihan samaa. oli kauhea kiire, ja rahaa piti siirtää nopeasti. eipä käyny nopeasti, ei.. miks pitää hyvää ja toimivaa muuttaa?
Viime viikolla oli vielä ihan normaali kun kävin!
Jotenkin keskeneräisen oloinen koko uudistus.
Todella surkea "uudistus" Osuuspankilta.
Miksi ihmeessä piti mennä toimivaa muuttamaan? Pakko pysyä ajan hengessä? Pakko uudistua vaikka ei olisi edes todellista tarvetta? Muodin vuoksi? Imagon vuoksi?
Osuuspankki esittää nuorekasta ja yrittää epätoivoisesti päästä eroon maalaisisäntä -mielikuvastaan?
Erityisesti nuo sijoitukset ja rahastot on merkitty todella sekavasti tähän uuteen versioon. Vanhassa pystyi konkreettisesti näkemään jokaisen sijoituksen erillisen tuoton, mutta tässä nykyisessä en sellaista onnistunut löytämään.
Sekavat sivut. Ihan turhaa tietoa ja liikaa valikkoja on ympätty mahdollisimman pieneen tilaan! Aiemmin Osuuspankin sivuilla pystyi kätevästi ilman erillistä pankkitunnuksien hakemista (siis pelkän salasanan avulla) tsekkaamaan esim. tilien saldot, mutta enää ilmeisesti ei ollenkaan? Pitää aina erikseen kirjautua salasanaliuskan kanssa sivuille.
Siitä plussaa, että vakuutusasiat (jos on siis vakuutuksia op-pohjolassa) löytyvät nyt selkeämmin. Mutta pitikö sen vuoksi mennä koko konseptia muuttamaan, en tajua?!
huomannut mitään uudistusta, jokin teksti oli vähän eri paikassa etusivulla. Käyttöön ei ole vaikuttanut. Työkseni vielä käytän tuota Osuuspankin sivua koko ajan, viimeksi minuutti sitten tein tilisiirron.
Aiemmin Osuuspankin sivuilla pystyi kätevästi ilman erillistä pankkitunnuksien hakemista (siis pelkän salasanan avulla) tsekkaamaan esim. tilien saldot,.....
Ei muuten pystynyt.
en ole edes huomannut mitään uudistusta, jokin teksti oli vähän eri paikassa etusivulla. Käyttöön ei ole vaikuttanut. Työkseni vielä käytän tuota Osuuspankin sivua koko ajan, viimeksi minuutti sitten tein tilisiirron.
Jospa sun sivusi eivät ole vielä edes muuttuneet?
Muutos on nimittäin to-del-la merkittävä, valikot ovat vaihtaneet paikkaa ja muuttuneet sisällöiltään oleellisesti, kaikki sivut ovat tätä nykyä ympätty täyteen (osittain epäoleellista) tietoa...
Osuuspankki itse kertoo etusivullaan näin (päivätty tänään 31.5.2011):
"Tervetuloa UUTEEN OP-verkkopalveluun!
Mikä palvelussa on muuttunut?
- Palveluun kirjautuminen muuttui, avainlukua kysytään jo kirjautumisen yhteydessä. Avainluvun kysyminen lisää verkossa asioimisen turvallisuutta.
- Avainluvun syöttämisen jälkeen näet kerralla pankki- ja vakuutusasioidesi tilanteen ja pääset suoraan vaikkapa maksamaan laskuja tai ilmoittamaan vahingosta.
- Pystyvalikko sivujen vasemmassa laidassa selkeyttää palvelussa liikkumista. Linkit omien asioiden hoitoon näet, kun olet kirjautunut palveluun.
- Kun maksat uudistuneessa palvelussamme, saatat saada tekstiviestinä matkapuhelimeesi pyynnön tarkistaa, ovatko maksusi tiedot varmasti oikein. Maksun lisävahvistus on maksamisen turvallisuutta parantava palvelumme."
näit tilisi saldot, enää ei näe, jollei mene sillä vaihtuvalla numerolla sissän.
Aiemmin Osuuspankin sivuilla pystyi kätevästi ilman erillistä pankkitunnuksien hakemista (siis pelkän salasanan avulla) tsekkaamaan esim. tilien saldot,.....
Ei muuten pystynyt.
Kyllä muuten pystyi! Nykyään tämän tuoreen uudistuksen myötä ei enää pysty. Palveluun kirjautuminen muuttui siten, avainlukua kysytään nyt JO kirjautumisen yhteydessä.
terv. OP:ssa töissä oleva
miks mennä muuttaan toimivaa systeemiä, ja huonompaan suuntaan...
laitetaan kaikki valitusta sinne op sivuille
en ole edes huomannut mitään uudistusta, jokin teksti oli vähän eri paikassa etusivulla. Käyttöön ei ole vaikuttanut. Työkseni vielä käytän tuota Osuuspankin sivua koko ajan, viimeksi minuutti sitten tein tilisiirron.
Jospa sun sivusi eivät ole vielä edes muuttuneet? Muutos on nimittäin to-del-la merkittävä, valikot ovat vaihtaneet paikkaa ja muuttuneet sisällöiltään oleellisesti, kaikki sivut ovat tätä nykyä ympätty täyteen (osittain epäoleellista) tietoa... Osuuspankki itse kertoo etusivullaan näin (päivätty tänään 31.5.2011): "Tervetuloa UUTEEN OP-verkkopalveluun! Mikä palvelussa on muuttunut? - Palveluun kirjautuminen muuttui, avainlukua kysytään jo kirjautumisen yhteydessä. Avainluvun kysyminen lisää verkossa asioimisen turvallisuutta. - Avainluvun syöttämisen jälkeen näet kerralla pankki- ja vakuutusasioidesi tilanteen ja pääset suoraan vaikkapa maksamaan laskuja tai ilmoittamaan vahingosta. - Pystyvalikko sivujen vasemmassa laidassa selkeyttää palvelussa liikkumista. Linkit omien asioiden hoitoon näet, kun olet kirjautunut palveluun. - Kun maksat uudistuneessa palvelussamme, saatat saada tekstiviestinä matkapuhelimeesi pyynnön tarkistaa, ovatko maksusi tiedot varmasti oikein. Maksun lisävahvistus on maksamisen turvallisuutta parantava palvelumme."
vain verkkopankkia enkä muuta katsele, en ole huomannut että avainlukua kysyttäis eri paikassa, aina se on samalla hetkellä kysytty, ennenkuin näkee tilitapahtumat. En kyllä muutenkaan huomaa vaikka blondi ois värjänny hiukset ruskeiksi..
Aiemmin Osuuspankin sivuilla pystyi kätevästi ilman erillistä pankkitunnuksien hakemista (siis pelkän salasanan avulla) tsekkaamaan esim. tilien saldot,.....
Ei muuten pystynyt.
Sulla ei sitten vissiin ollut valittuna yhtään tiliä.
En minä ole koskaan päässyt katsomaan mitään ilman "vaihtuvaa numeroa".
Aiemmin Osuuspankin sivuilla pystyi kätevästi ilman erillistä pankkitunnuksien hakemista (siis pelkän salasanan avulla) tsekkaamaan esim. tilien saldot,.....
väärin. Ei muuten pystynyt.
Voi jessus mistä näitä edellisen kaltaisia ääliöitä besser-wissereitä oikein sikiää? Mene nyt hyvä ihminen häpeämään johonkin nurkkaan ja lopeta tuo päteminen, erityisesti kun tietosi ovat noin väärät!
osuuspankin sivuille ja näen tilitiedot, siis eri tilien summat mutta kysyy avainsanaa jos haluan tehdä jotain.
En minä ole koskaan päässyt katsomaan mitään ilman "vaihtuvaa numeroa".
Ehkäpä sinä et sitten ole "osannut" käydä napsauttamassa tätä ominaisuutta pankkitilisi etusivulle, sen pystyi itse tekemään omissa tiedoissa. Se oli ihan vapaaehtoinen ominaisuus, jota melkein kaikki osuuspankin asiakkaat käyttivät.
Harmi ettei tätä ominaisuutta enää ole käytössä: oli tosi kätevä käydä nopeasti tsekkaamassa tilien ja esim. luottokortin saldot vaikka avainlukulista olisikin unohtunut matkasta.
osuuspankin sivuille ja näen tilitiedot, siis eri tilien summat mutta kysyy avainsanaa jos haluan tehdä jotain.
Sun sivusi eivät varmaan ole siinä tapauksessa vielä muuttuneet. Ottavatkohan eri alueet uudet sivut eri aikaan käyttöönsä?
Itse en pääse enää tilien saldoja katsomaan ilman vaihtuvaa salasanaa. Palvelu kysyy heti välittömästi avainlukulistan numeroa.
osuuspankin sivuille ja näen tilitiedot, siis eri tilien summat mutta kysyy avainsanaa jos haluan tehdä jotain.
Sun sivusi eivät varmaan ole siinä tapauksessa vielä muuttuneet. Ottavatkohan eri alueet uudet sivut eri aikaan käyttöönsä? Itse en pääse enää tilien saldoja katsomaan ilman vaihtuvaa salasanaa. Palvelu kysyy heti välittömästi avainlukulistan numeroa.
ovatko uudistaneet, kyllä jotenkin eriltä näyttää mutta tilitiedot näkyy ilman avainlukulistaa.
olisit todennäköisesti aivan kauhuissasi, miten kökkö se vanha nettisivu olikaan.