Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuspankin uusi verkkopankki-sovellus on ihan kauhea!!!

Vierailija
31.05.2011 |

Voi että tuo Osuuspankin nettisivu-uudistus ärsyttää! Tuntuu että kaikki tapahtuu niin hitaasti ja näyttääkin sekavalta! Vanhassa oli vara parempi.

Säälin niitä vanhusikäisiä netin käyttäjiä, joilla on taas uutta opeteltavaa...

Jotenkin käytettävyydeltään ja valikoiltaan hyvin samanoloinen kuin H&M:n uudet sivut, jotka eivät nekään mikään loistojuttu ole.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä tavoin muuttunut kun ennen kirjasi nopeasti sivuilta ulos eikä päässyt enää takaisin laittamatta avainlukua niin nyt jää tavallaan pitkäksi aikaa kirjautuneeksi ja näkee tilitiedot ilman avainlukua.

Vierailija
22/53 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä tavoin muuttunut kun ennen kirjasi nopeasti sivuilta ulos eikä päässyt enää takaisin laittamatta avainlukua niin nyt jää tavallaan pitkäksi aikaa kirjautuneeksi ja näkee tilitiedot ilman avainlukua.

Voipi olla, että uudet sivut tökkivät näin alkuvaiheessa ja kaikenlaista pientä ongelmaa tulee ilmenemään. Voisiko kotikoneiden välimuistit sotkea tämän uuden palvelun käyttöönottoa?

Itse en ainakaan enää näe mitään tilitietoja ilman erillistä avainlukunumerolla kirjautumista. Aiemmin kävin pikaisesti katsomassa esimerkiksi tilien saldoja: nyt en näe edes tilinumeroita ilman että ensin kirjaudun vaihtuvalla salasanalla palveluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että asiakaspalaute vaikuttaisi.

Minua ärsyttää eniten se, että "turvallisuustasoa on nostettu", ja nyt ei enää pääse pelkällä tunnuksella ja salasanalla tarkistamaan, paljonko tilillä on rahaa. Eihän aina ole avainlukulista mukana.

Lähetä sinäkin palautetta, jos siitä olisi jotain hyötyä. Minulle vastattiin,että "etusivulle on laitettu pankki- ja vakuutusasiat" - eli minusta vaikuttaa vähän pakkomyynniltä.

Vierailija
24/53 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että asiakaspalaute vaikuttaisi.

Minua ärsyttää eniten se, että "turvallisuustasoa on nostettu", ja nyt ei enää pääse pelkällä tunnuksella ja salasanalla tarkistamaan, paljonko tilillä on rahaa. Eihän aina ole avainlukulista mukana.

Lähetä sinäkin palautetta, jos siitä olisi jotain hyötyä. Minulle vastattiin,että "etusivulle on laitettu pankki- ja vakuutusasiat" - eli minusta vaikuttaa vähän pakkomyynniltä.

Vierailija
25/53 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystyipäs, pelkillä käyttäjätunnuksilla

näit tilisi saldot, enää ei näe, jollei mene sillä vaihtuvalla numerolla sissän.

myös OP:lta nousta vakavasti otettavan tietoturvan pariin.

Vierailija
26/53 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan vapaaehtoinen ominaisuus, jota melkein kaikki osuuspankin asiakkaat käyttivät.

että asiakkailta löytyy nykyisin välineitä ja viitseliäisyyttä tutkia näinkin laajasti muiden käyttäjien tapoja toimia.

Vierailija
27/53 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkolaskuja ei esim. löydy lainkaan.

kukahan noi on suunnitellu. ei palvelumuotoilija ainakaan. kaikki on haaleeta, ei mitään erottuvia värejä ja palkkeja.

Vierailija
28/53 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähes vanhus, ja  mielestäni tämä OP:n uudistus on oikein onnistunut. Nimenomaan sijoituspuolella on nykyisin paljon helpompi toimia.

Ja turvallisuuden takia on hyvä, että niitä turvalukuja kysellään.

Vierailija
29/53 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisit todennäköisesti aivan kauhuissasi, miten kökkö se vanha nettisivu olikaan.

Voi että tuo Osuuspankin nettisivu-uudistus ärsyttää! Tuntuu että kaikki tapahtuu niin hitaasti ja näyttääkin sekavalta! Vanhassa oli vara parempi. Säälin niitä vanhusikäisiä netin käyttäjiä, joilla on taas uutta opeteltavaa... Jotenkin käytettävyydeltään ja valikoiltaan hyvin samanoloinen kuin H&M:n uudet sivut, jotka eivät nekään mikään loistojuttu ole.

Olen samaa mieltä, miten selkeä entinen oli, voi perhana sentään näitä uudistuksia!

Vierailija
30/53 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syksyllä poistunut sivusto ei ollut parhaimmillaan mobiililaitteissa, vaikka koneella oli oikein pätevä ja selkeä. Mobiilimaailma määrää nykyään, joten sen ehdoilla mennään.

Ihan OK nämä uudet sivut, kun vähän tottuu. Toimivat tosi vauhdikkaasti ja sujuvasti etenkin sovelluksessa :)

Vierailija
31/53 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirosin juuri ihan samaa. oli kauhea kiire, ja rahaa piti siirtää nopeasti. eipä käyny nopeasti, ei.. miks pitää hyvää ja toimivaa muuttaa?

Tuota minäkin ihmettelen että miksi ihan hyvä ja toimiva pitää muuttaa? Itseasiassa en tiedä ensimmäistä sivustoa minkä uudistus olisi saanut paremmaksi. Nörttien kosto vai mitä sviddua?

Vierailija
32/53 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muakin ärsyttää tää uusin uudistus, mutta puhutaankohan me kaikki kuitenkaan ihan samasta asiasta. ?

Eka viesti kun päivätty vuoteen 2011..?!

😉

Vierailija
33/53 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 uudistus on selvä parannus. Edelliset sivut vasta sekavia oli.  

Vierailija
34/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänvuotinen uudistus on perseestä.

Aiemmin yrityksille oli täysin luonnollista pitää yllä kahta verkkoversiota: tietokoneille omansa ja mobiilille omaansa. Nykyään se on ilmeisesti täysin mahdotonta. On vain yksi versio, joka on toiselle laitteelle täysin mahdoton.

Itse en käytä puhelinta mihinkään tunnistautumista vaativiin toimiin (kuten ei kenenkään pitäisi), joten ärsyttää, että kuitenkin väkisin yritetään ohjata ihmisiä mobiilikäyttäjiksi. Pahinta mobiilikäytettävyydessä on estetiikka, jota ei ole. Mobiiliin soveltuvat sivut ovat tyhjiä, valkoisia ja lapsellisen yksinkertaisia. Informaatiota tule esiin hyvin vähän, ja käyttäjän pitää vierittää sivua alas päin kaiken aikaa, koska näytölle ei saada mahdutettua sitä asiaa, jota tarvittaisiin.

Yksi esimerkki epäonnistuneesta mobiiliestetiikasta on juuri tämän keskustelupalsta. Kun autiutta sanotaan selkeydeksi, on ymmärryksessä vikaa.

Vierailija
35/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain mobiillisovellusta tabletilla ja se on kaikin puolin toimiva, en ole siinä mitään muutosta huomannut.

Vierailija
36/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sijoistuspuolella tämä uusin 2017 uudistus on tosi hyvä.

Vierailija
37/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kun oli tottunut tuohon entiseen pankki sivuun niin jo piti mennä sekin muuttamaan nyt olisi ollut viimenen

hetki maksa lasku ajallaan eräp. tänään,,, no sitten eka arki ja pankkiin tiskille maksamaan.

kokahan on saanut hyvän maksun työstä kun on  vaihtanut toimivan järjestelmän  toimimattomaan,,,,,

Vierailija
38/53 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että tuo Osuuspankin nettisivu-uudistus ärsyttää! Tuntuu että kaikki tapahtuu niin hitaasti ja näyttääkin sekavalta! Vanhassa oli vara parempi.

Jotenkin käytettävyydeltään ja valikoiltaan hyvin samanoloinen kuin H&M:n uudet sivut, jotka eivät nekään mikään loistojuttu ole.

Vierailija
39/53 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/53 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä.Uudistus on tosi huono ja sekava vanhaan verraten.Pitääkö noin huonon sivun takia vaihtaa pankkia.Ottakaa vanha edelleen käyttöön.On hyvä,selkeä,helppo ja Osuuspankin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä