Lue keskustelun säännöt.
huoh..
16.06.2011 |
miten te oikeen saatte 1-vuotiaanne nukkumaan päiväunia? meidän tyttö ei meinaakkaan, ei sisälle eikä ulos eikä vaikka mitä yrittää.. vinkkejä??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koita myöhemmin uudestaan..?