Lidl otti kahdesti saman maksun
Pankkikortilla kun maksoin niin huomasin että oli mennyt kaksi kertaa. Mihin pitää ottaa yhteyttä? Pankkiin vai Lidliin?
Kommentit (29)
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Laita silmät kiinni ja ajattele oikein kovaa "Dallasia". Viesti menee näin perille.
Kannattaa maksaa käteisellä. Tosin silloinkin kannattaa tarkkailla saako oikein takaisin
Voi vitt.. jos eivät maksa. Ei viitsis niille antaa ylimääräistä. Täytyy vissiin siirtyä käteiseen niin eivät voi huijata.
Ekana päätit ottaa yhteyttä vauvapalstaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!
Meet kauppaan tiliotteen kanssa ja vaadit rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Meet kauppaan tiliotteen kanssa ja vaadit rahat takaisin.
No, minä tein juuri noin, niin ei tullut mitään sieltä takaisin, jotain ihme selityksiä ja johonkin "asiakaspalveluun" käski myymäläpäällikkö olla mun yhteydessä, no jätin asian siihen.
Kerran meni kolme kertaa. Huomasin heti ja sanoin. Korjasivat samantien siinä kassalla.
Saisko tollee tuplatuotteet jos keräisi kaksi tasan samanhintaista ostoskärryä. Maksaisi molemmat ja vaatisi toisesta rahat talaisin tuplaveloituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!
Et ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta odotat silti 20 euroo takaisin. Nyt on riemuvoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!
No sitä nuoletetaan ettei toi tossu vaatinu rahojaan takaisin
Vierailija kirjoitti:
Kerran meni kolme kertaa. Huomasin heti ja sanoin. Korjasivat samantien siinä kassalla.
Seuraatko sun tilitapahtumia kaupassa vai miten heti huomasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!
Mähän nuoletan mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!
Elä ja anna toisten nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.
Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!
Et ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta odotat silti 20 euroo takaisin. Nyt on riemuvoittoa.
Miksi mun ois pitänyt alkaa soittelemaan johonkin 600 kilometrin päähän asiakaspalveluun kun mulla oli tiliote jossa tuo tuplaveloitus näkyi ja kuitti niin se myymäläpäällikkö olisi varmasti hoitanut tuon heti siellä samassa myymälässä JOS OLISI HALUNNUT, mutta kun EI halunnut. Miten minä muka tuon olisi puhelimessa saanut selitettyä jollekin etelä-Suomen asiakaspalvelijalle, en mitenkään!
On täällä kyllä tyhmää ja todella veemäistä porukka!!!
Myymäläpäällikkö kehottaa soittamaan aspaan. Miksei tätä voi tehdä, jos tänne jaksaa kuitenkin asiasta valittaa? Tolvana.
Otse soitin vastaavassa tilanteessa. Sain samantien sähköisen lahjakortin samalle summalle ja parin päivän päästä tililleni palautettiin vielä lisäksi sama summa.
Jäin voitolle ja olin tyytyväinen asiakaspalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Ekana päätit ottaa yhteyttä vauvapalstaan.
Tietenkin, muuten ollaan turhaan täällä.
Lidlin tietysti.