Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys!!!

Vierailija
21.06.2011 |

Olenko ainoa jota ahdistaa vastailla kenenkään viesteihin täällä, kun koskaan ei tiedä millaisen arvosteluryöpyn saa päälleen??? :) Oikeasti.. Vaikka onkin nimimerkin takana ja näin, niin joskus tulee ihmisiltä sellaisia vastakommentteja, että ihmettelen voiko joku oikeasti ajatella niin :) Kehtaavatkohan sanoa sellaisia asioita ääneen tosi elämässä päin naamaa? :) No joo.. Tälläisiä todella tärkeitä asioita miettiessä...............

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä surkeen itsetunnon huipentuma, jos pelkää netissä anonyymisti avautumista.

Vierailija
2/2 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä surkeen itsetunnon huipentuma, jos pelkää netissä anonyymisti avautumista.

En mä pelkää,mutta asiat jää vaivaamaan päähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla