Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita joita rutiinit kyllästyttää?

Vierailija
05.06.2011 |

Itse olen sellainen. Huomaan että jos on jotain uutta koko ajan odotettavissa tekemistä jne. niin en kyllästy tai masennu.Heti jos tulee määrätyt rutiinit mukaan niin ahdistunja masennun. Työni on myös aika rutiinin omaista vaikka erilaisia asiakkaita ja mietinkin mikä olisi ei rutiinimainen työ.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia sitten, missä työssä niitä olisi mahdollisimman vähän. Mä kans inhoan rutiineja, mutta hyväksyn, että muuten unelmatyöhöni kuuluu väkisin osana rutiineja, onneksi vain vähän eli siedettävissä määrin.

Vierailija
2/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään täynnä jännitystä ja vaarallisia tilanteita. Niinkö? Nai petturi, luuseri, huumeidenkäyttäjä. Ei käy elämä tylsäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään täynnä jännitystä ja vaarallisia tilanteita. Niinkö? Nai petturi, luuseri, huumeidenkäyttäjä. Ei käy elämä tylsäksi.

aina noin mustavalkoisesti? Se on eräs persoonallisuushäiriön merkki. Eiköhän joku pomminpurkaja ole pomminpurkaja juuri siksi, ettei jaksaisi olla tehtaassa liukuhihnalla. Itse asiassa aika moni valitsee ammatin sen mukaan, ettei se oli mitään liukuhihnatyötä.

Vierailija
4/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi juttuja tehdä kahteen kertaan. T

Työ on onneksi vaihtelevaa ja projektit kestävät tietyn ajan ja sitten niistä pääsee eroon ja seuraaan aivan erilaiseen projektiin.

Vierailija
5/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kehitysviiveinen lapsi, ja samaa asiaa pitää toistaa, toistaa ja toistaa... Olen helvetin kyllästynyt. Onneksi työ on vähän vaihtelevampaa, luojan kiitos.

Vierailija
6/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koitankin päästä projektityöhön, jossa teen yhden homman valmiiksi ja sitten saa aloittaa jotain ihan muuta. En jaksaisi kuukautta kauempaa rutiininomaisessa työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi