Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Suvun kesälomaviettopaikka ulkomailla. Mikä olisi hyvä eurooppalainen rauhallinen kohde?
03.06.2011 |
Mies on 12-lapsisesta perheestä. Eivät ole lestadiolaisia. Nyt kun viimeinenkin lapsi on työelämässä, nousi idea hankkia yhteinen kesänviettopaikka ulkomailta. Sellainen, jossa jokaiselle perheelle olisi yksi makuuhuone käytössä (lapsilla ei ole suuria perheitä).
Mikä olisi hyvä maa?
Kommentit (3)
Hyvä maa on suhteellinen käsite. Mitä haluatte lomallanne tehdä, nähdä, kokea, mitä kieliä osaatte tai haluatte oppia?
Annan ääneni Ranskalle joka tapauksessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
noin ison talon saa halvalla.
Ei nämä Ranskassa olevat nyt niin kalliita ole. Makuuhuoneita lienee liian vähän, mutta en jaksanutkaan selata kaikkia...
http://www.immo-europe.com/system/main.php?f_a=QUERY&f_l=e&f_c=F&f_keyw…
Alue: Aihe vapaa
sellainen lukaali maksaa niin paljon, että saatte olla todella rikkaita, jotta pystytte sellaisen hankkimaan + ylläpitämään.
Kohdehan riippuu ihan siitä, mitä haluatte. Haluatteko rantalomaa vai kaupunkilomaa, kenties vuoria ja maaseutua? Enemmän keski-eurooppalainen ilmasto vaiko välimerellinen? Olisiko loma-asunto käytössä enemmän kesä- vai talviaikaan?