Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä niitä sängympäällä pidettäviä koristetyynyröykkiöitä säilytetään yöllä?
03.06.2011 |
viskataanko vain laitialle, vai onko niitä varten varattu kokonainen kaappi?
Kommentit (5)
Siis ovatko ne teidän mielestänne koristeita eli siis kauniita? Ja niiden virka on olla päivisin sängyllä ja öisin arkun päällä / penkillä?
En oikein tajua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laatikkoarkku, jonne -tai jonka päälle- tyynyt asetetaan yön ajaksi.
Siis ovatko ne teidän mielestänne koristeita eli siis kauniita? Ja niiden virka on olla päivisin sängyllä ja öisin arkun päällä / penkillä? En oikein tajua.
Eivät ole koristeita, vaan sängyllä siksi, että ne "naamioivat" sänkyä vähän sohvan näköiseksi päivällä. On mukava löhöillä sängyssä lukemassa/katsomassa tv:tä yms.
Alue: Aihe vapaa
meillä on sängynpäädyssä iso arkku, eli sen päällä on yön