Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinusta sohva täynnä koristetyynyjä kutsuva?
03.06.2011 |
mulle tulee ainakin olo, että tuo on vain koriste, ettei voi istua. Entäpä tavallinen tuoli, jolla koristetyyny, mikä idea siinä on??
Kommentit (2)
Mä koristan esim. puusohvaani Gantin tyynyillä ja Linumin kankaista tehdyillä isoilla ja muhkeilla tyynyillä. En itsekään tykkää isoäidinaikaisista, virkatuista tai käsintehdyistä kovista tyynyistä. Ne siirrän mieluusti pois selkäni alta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
varsinkin sen takia, että haluan yleensä selkäni taakse ristiselän kohdalle ylimääräisen tyynyn.