Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koska välikausipuvut käyttöön Pirkanmaalla?
09.04.2011 |
Ootteko siirtynyt jo keyempään vaatetukseen, onkohan liian aikaista?
Kommentit (2)
Tosin villapuku alla. Iltapäivisin on välillä ollut tosi lämmin, joten villapuvun voi jättää pois, jos tuntuu liian lämpimältä, toppapukua ei saa ohuemmaksi, jos sattuu aurinko oikein porottamaan ja on tyyntä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Alla fleecetakki ja villahousut. Päiväkodissa ollaan vielä menty toppapuvulla, kun päiväkodin pihassa on vielä todella paljon lunta ja ovat viimeaikoina istuskelleet maassa tekemässä vesi-lumi-kura keitoksia.