Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Tukholmassa kalliimpaa kuin Suomessa
Kommentit (3)
Tällä hetkel kaikki on pikkasen kalliinpaa, kun euro on heikko suhteessa kruunuun. Eli sen henkkamaukan rätin saat kyllä Suomesta halvemmalla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olet tulossa käymään täällä, on shoppailu, syöminen ja juominen halvempaa.
Alue: Aihe vapaa
asuminen, taatusti jos saat asunnon. Voita saa halvalla ja pullaa, syöminen ravintolassa voi maksaa paljon enemmän tai vähemmän.
Lidlissä on halvemmat hinnat, eli valase vähän.
Esim H & M on hinnat hiukkasen halvemmat.