Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä tässä nykyään on, ettei missään asiakaspalvelussa tiedetä enää mistään mitään?
08.11.2024 |
Edes omia tuotteita ja niiden ominaisuuksia ei tunneta. Joko vastataan väärin, tai ei vastata mitään.
Onko nämäkin kaikki ulkoistettu jonnekin Intiaan nykyään? En syytä niitä nuoria, jotka tekee hommia jollekin call centerille, tai vuokrafirmalle ilman mitään perehdytystä, vaan näitä yrityksiä. Lisää voittoja pitää vaan repiä säästämällä asiakkailta, jotka eivät saa enää edes asiallista teknistä tukea.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa