Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä nykyään on, ettei missään asiakaspalvelussa tiedetä enää mistään mitään?

Vierailija
08.11.2024 |

Edes omia tuotteita ja niiden ominaisuuksia ei tunneta. Joko vastataan väärin, tai ei vastata mitään. 

Onko nämäkin kaikki ulkoistettu jonnekin Intiaan nykyään? En syytä niitä nuoria, jotka tekee hommia jollekin call centerille, tai vuokrafirmalle ilman mitään perehdytystä, vaan näitä yrityksiä. Lisää voittoja pitää vaan repiä säästämällä asiakkailta, jotka eivät saa enää edes asiallista teknistä tukea. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan