Lue keskustelun säännöt.
Mulla on paras vuokraemäntä ikinä!
13.04.2011 |
Asutaan rivarikaksiossa ja ei noi kaapit ole mitenkään vialliset, mutta ehdotin minkälaiset kaapinovethaluaisin laittaa ja yks taso lisää tohon keittiöön+ kaakelit vaihtoon. Nyt vuokraemäntä laitto viestiä, että menkää viikoksi asuun heidän mökilleen niin keittiöremppa on valmis ja samassa vaihdetaan saunanlauteet :).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me muutetaan rivari kolmioon ens kuussa tai mahdollisimman pian. Se pintaremontoidaan ja saatiin ihan ite valita maalit ja tapetit vuokraisäntä olu mukana maksumiehenä. Tosin minun mies osallistuu remppaan, koska valmistuu alalle muutenkin tulevaisuudessa. Ihana päästä oman näköiseen kotiin =)