Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on paras vuokraemäntä ikinä!

Vierailija
13.04.2011 |

Asutaan rivarikaksiossa ja ei noi kaapit ole mitenkään vialliset, mutta ehdotin minkälaiset kaapinovethaluaisin laittaa ja yks taso lisää tohon keittiöön+ kaakelit vaihtoon. Nyt vuokraemäntä laitto viestiä, että menkää viikoksi asuun heidän mökilleen niin keittiöremppa on valmis ja samassa vaihdetaan saunanlauteet :).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutetaan rivari kolmioon ens kuussa tai mahdollisimman pian. Se pintaremontoidaan ja saatiin ihan ite valita maalit ja tapetit vuokraisäntä olu mukana maksumiehenä. Tosin minun mies osallistuu remppaan, koska valmistuu alalle muutenkin tulevaisuudessa. Ihana päästä oman näköiseen kotiin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän