Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh ja kotihoidon tuella,paikkakunta tre,paljon saan tukia?

Vierailija
28.03.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tampere-lisää ei enää ole. Pelkkä kotihoidontuki, ja sit tietty asumistuki ja mahd. sossusta lisää rahaa.

Vierailija
2/2 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista alle 3v sisaruksista 100e.



Tampere-lisät saa vain jos kaikki perheen lapset hoidetaan kotona. Kerhoja voi käyttää, ne ei vaikuta.



Eli Tampere-lisä, kotihoidon tuki, hoitolisä, lapsilisä ja yh-korotus, plus nuo asumistuki ja toimeentulotuki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä