Lue keskustelun säännöt.
Kiviniemi tekee ihan oikein, kun ei esittele tukipakettia eduskunnalle nyt vaalien jälkeen!
20.04.2011 |
En minäkään esittelisi, koska puolueeni om vaalit hävinnyt. Tarkoituksellahan ämä asia jätettiin ratkaistavaksi vaalien jälkeen, joten miksi likainen homma pitäisi nyt sysätä hävinneen ex-ministerin niskoille? Soini esitelkööt, tai sitten Katainen...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla