Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ulosmittaus?
05.04.2011 |
jos palkasta menee vaikka 1/3 tai jotain...'
Meneekö siis laskettujen verojen jälkeen?
Ja jos henkilölle lasketaan se joku jäävä osuus mihin ei kosketa, niin siis jos vaikka laittaa suuren veroprosentin palkkaan ja sitten tietylle henkilölle jäätävcä esim 10€ pvä, niin ulosotto tyyppi ottaa sen pienen osan mitä mahdollisesti jää vai kuinka?
Selitä siis?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
en tiedä sitä, mutta kaiken veropalautuksen se kuitenkin vie siihen asti kun saa omansa