Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa eri tapoja osa nutrata,ensikertalainen kaipaa apuja =)!
28.03.2011 |
Täysnutriin en pysty,mutta osanutraus kuulostaa mukavammalta,vinkkejä! Pudotettavaa löytyy 25 kg joista osan ajattelin osa nutraillen. Myöhemmin siirryn ruokavaliolla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa