Lue keskustelun säännöt.
Varmenne on väärin unenpuutteisia äitejä kohtaan.
20.04.2011 |
Lasken sen jatkuvasti väärin, kun olen niin poikki. :D Väitän osanneeni laskea sen ennen tätä unenpuutteista aikaa.
Vaatii välillä kaksikin yritystä, kun aina katson tai mietin jotenkin väärin.
Kommentit (3)
eikös ne ole selaimen muistiin tallentuneita omia entisiä vastauksia, eikä ne mitenkään auta tähän. Jos olen niin tööt etten osaa muutenkaan laskea, miten osaisin ongelmitta etsiä oikean vastauksen vaihtoehtojen joukosta. :)
Mutta ei suuri ongelma tämä siis, vaatii vain pari yritystä välillä.. :D
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No en tiedä, joskus vaan huomasin, että tuli vaihtoehtoja, onhan siinä numerot 0-10 välillä kaikki listalla, mutta jos siitä helpompi valita =D
Saat vastausvaihtoehdot näkyviin.