Lue keskustelun säännöt.
Katsooko joku tätä Sydämen kutsumus-sarjaa??!
08.10.2024 |
Siis voiko olla enää ällölällympää ja epärealistisempaa sarjaa olemassa? Kaikilla on täydelliset jakaukset tukassa ja vitivalkoiset hampaat ja elämä on yhtä pumpulia
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ihana sarja, aivot narikkaan. Kyläyhteisö toimii ja tekee, saisi mallia ottaa tuostakin.
Kyläyhteisön henki on kyllä ehdottomasti se Sydämen kutsumuksen suola tai ainakin yksi niistä suolista!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihana sarja, aivot narikkaan. Kyläyhteisö toimii ja tekee, saisi mallia ottaa tuostakin.