Lue keskustelun säännöt.
Tiedätkö hyvää kampaamoa Käpylässä tai lähialueella?
04.04.2011 |
Olen uusi pk-seudulla ja keskustan hinnat ovat todella kalliita. Olisiko näillä kotikulmilla joku hyvä ja edullinen?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olevaa Salonkia voi todellakin suositella! Yläkerran paikasta en pitänyt itsekään.
on hyvä, siellä käy moni tuttava ja kelpaa teineillekin,
arabian kauppakeskuksen kampaamoa taas en voi suositella