Lue keskustelun säännöt.
siivosin keittiön kaapit
11.04.2011 |
kaikenlaista roskaa sieltä löytyikin ja samalla pyyhin hyllyt ja laatikot. Lisäksi huonot tavarat roskiin. Hirveä homma mutta nyt tehty, vielä jos jaksaisi ikkunat pestä. =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kävin hakemassa salmiakkia ja nyt jumituin koneelle ja kuuntelemaan yotubea. =))
ap