Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miesten veroilmoitus
11.04.2011 |
Osaako joku selittää mulle miksi miehillä ei lue niiden veroilmoituksessa alaikäisten lasten lukumäärää? Olen kysellyt tutuilta, että lukeeko heidän perheen isällä lasten lukumäärää, mutta ei lue. Miksi? Äidillä lukee ainoastaan.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näin väittää verottaja. Todellisuudessa olen papereiden mukaan kaikkien kolmen yhteisen lapsemme ainoa huoltaja. Verottajalle se on yksi ja sama kuka on huoltaja.
Alue: Aihe vapaa
Ja tänä vuonna ekaa kertaa luki mullakin.