Postin pakettiautomaatin lokero oli tyhjä!
Sain tänään tekstiviestin noudettavissa olevasta paketista. Kävelin vajaan 2 km hakureissulle pakettiautomaatille. Katsoin huolellisesti, että olin oikean automaatin edessä (postilla oli 5 kpl vierekkäisiä automaatteja) ja syötin annetun koodin. Yksi luukku ponnahti auki, mutta luukku oli tyhjä! Nyt omapostissa on tuo lähetys kuitattu vastaanotetuksi.
Millä ihmeellä todistan, että en saanut pakettia? Minulla on niin huonoja kokemuksia postista, että yleensä tilaan paketit Matkahuollon, PostNordin tai Budbeen automaattiin. Tässä tilauksessa en voinut itse valita lähetystapaa.
Kommentit (31)
Mulla on pariin kertaan käynyt niin ettei luukku aukea annetulla koodilla ja eikun soittelemaan postin maksulliseen puhelinpalveluun. Onhan sekin tapa kerätä tuloja postille, prkl.
Vierailija kirjoitti:
Soita postille ja kysy.
WHA? We dindu NAFIN!
-postin asiakaspalvelu
Automaattien luona on niiden palvelunumero, johon olisi kannattanut heti paikan päällä soittaa. Itselleni kävi niin, että luukku ei auennut ja pystyivät sieltä etänä ohjelmoimaan luukulle uuden koodin, jolla sain sen auki. Asiat hoituvat parhaiten, kun tarttuu heti toimeen, eikä lähde kotiin asiaa pähkäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin siitä SAATANAN LOINEN
ilmootettu. tua ei liity keskustelun aiheeseen mitenkään.
Työntekijälle on sattunut inhimillinen erehdys ja hän on naputellut jonkin numeron väärin. Toinen vaihtoehto, kuuneri on ajatellut että juku muukin voi tulla iloiseksi kun saa pienen paketin ja vienyt paketin sille jollekin muulle vaikkapa lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
No oisit autolla menny vitsin autoton h0m0, vai etkö osaa ajaa hä?
Miten auto olisi auttanut? Olisiko paketti silloin ollut lokerossa? On minulla autokin, mutta noin lyhyet matkan on ihan hyvä kävellä välillä. Olisi harmittanut turha reissu vielä enemmän, jos olisin autoillut. AP
Vierailija kirjoitti:
Automaattien luona on niiden palvelunumero, johon olisi kannattanut heti paikan päällä soittaa. Itselleni kävi niin, että luukku ei auennut ja pystyivät sieltä etänä ohjelmoimaan luukulle uuden koodin, jolla sain sen auki. Asiat hoituvat parhaiten, kun tarttuu heti toimeen, eikä lähde kotiin asiaa pähkäilemään.
Ai olisikohan ne jostain sen kadonneen paketinkin taikoneet.
Vierailija kirjoitti:
Automaattien luona on niiden palvelunumero, johon olisi kannattanut heti paikan päällä soittaa. Itselleni kävi niin, että luukku ei auennut ja pystyivät sieltä etänä ohjelmoimaan luukulle uuden koodin, jolla sain sen auki. Asiat hoituvat parhaiten, kun tarttuu heti toimeen, eikä lähde kotiin asiaa pähkäilemään.
No, tuota en huomannut, kun ajattelin laittaa kotona palautteen netissä. Tähän aikaan en enää viitsi lähteä uudelleen automaatille ja postin neuvontapalvelukin on mennyt kiinni jo 18.00. (En tiedä, onko automaateilla 24/7 palvelunumero ja onko se maksullinen.) Olin automaatilla iltayhdeksältä. Taidan kokeilla huomenna asioida chatissa. Neuvontapuhelimen jonotus näyttää olevan maksullista. Olen jo maksanut tuotteen postituksesta, en periaatteestakaan halua maksaa lisää jonottamisesta. AP
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pariin kertaan käynyt niin ettei luukku aukea annetulla koodilla ja eikun soittelemaan postin maksulliseen puhelinpalveluun. Onhan sekin tapa kerätä tuloja postille, prkl.
Näin arvelinkin, että puhelinpalvelusta joutuu maksamaan. Kumma, että postin virheitä joutuu selvittelemään maksullisella numerolla. AP
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin siitä SAATANAN LOINEN
Ilmestyykö paketti sinne lokeroon, jos menen nyt yövuoroon? AP
Vierailija kirjoitti:
Työntekijälle on sattunut inhimillinen erehdys ja hän on naputellut jonkin numeron väärin. Toinen vaihtoehto, kuuneri on ajatellut että juku muukin voi tulla iloiseksi kun saa pienen paketin ja vienyt paketin sille jollekin muulle vaikkapa lapselleen.
sielä ne nyt satisfaieria ihmettelee että ompa outo laite kun surisee hauskasti ja imee.
Mulle kävi noin, soitin kotoa postille ja sieltä sanoivat et on varmaan menny väärään lokeroon. Lupasivat selvittää ja seuraavana päivänä tuli uusi lokerokoodi ja sen takaahan se mun paketti löytyi. Oli muistaakseni joululahja tai vastaava et vähän kylmäsi häviääkö kun ei mistään enää saanu uutta mutta tuossa posti kyllä selvitti nopeasti ja hyvin tilanteen.
Älä huoli vielä, ole aamulla heti yhteydessä postin aspaan. He selvittävät kyllä asiaa, ja automaatti on mahdollista inventoida, jos esimerkiksi kuski olisikin laittanut virheellisesti paketin johonkin toiseen lokeroon..
Postin pakettiautomaatilla luukun avaaminen kannattaa filmata.
Vierailija kirjoitti:
Postin pakettiautomaatilla luukun avaaminen kannattaa filmata.
No varmaan jatkossa pitääkin tehdä noin, jos jotain vielä postin automaattiin tilaan. AP
No, nyt posti on tutkinut asiaa ja pakettia ei löydy. Käskivät itse selvittelemään lähettäjän kanssa asiaa korvausten suhteen. En minä korvauksia halua vaan sen tuotteen. Kyseessä on siis korvaava kaukosäädin vanhaan telkkariin. Nykyisessä kaukosäätimessä ei saa enää äänenvoimakkuutta säädettyä pienemäksi. Vaikka uuden kaukosäätimen saisinkin, saa nyt sitten odotella taas monta viikkoa postin sähläyksen vuoksi. AP
Vierailija kirjoitti:
No oisit autolla menny vitsin autoton h0m0, vai etkö osaa ajaa hä?
"Pojasta polvi paranee" mutta aina ei käy niin, joskus lurahtaa kustakin sekaan kuten tässä on käynyt!
Hahahaha!!! Karman kosto oli suloinen😂😅😂😅😂😅🤣🤣😅😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Postin pakettiautomaatilla luukun avaaminen kannattaa filmata.
Siellä on valvonta kamerat, joten niistä näkee onko paketin saanut vai ei, ja kuka hakee.
Soita postille ja kysy.